Friday, September 30, 2011

Ngelat Appointment dengan M/O ENT... sowwy!

29 Sept 2011 , sepatutnya Yasmeen kene pergi Hospital untuk temujanji dengan M/O kat ENT, actually M/O ada bagitau masa last visit aritu yang "mummy, kita jumpe lagi 2 bulan, yer?" ... so, sepatutnya jumpa pada 29 Oktober lah. Tapi staff kat kaunter tersalah letak date awal sebulan, then salah makcik jugak, tak terus check appointment card tu, dan-dan nak pergi Audio baru ferahsan salah date.

Tapi macam mana pun 5-Oktober ni, makcik akan hadiri Speech dengan yasmeen di klinik yang sama, makcik ingat nak sekali harung jelah. Moga-moga okay hendaknya.

Maklum lah makcik sekarang dah takde cuti dah... hat yang ada aritu dah habissssss... untuk bulan september ni je makcik dah ada 5 hari unpaid leave. Terbuntang lah bijik mata bila dapat payslip... angka yang sangat tak best untuk dilihat. cedehhh!! Tapi takpelah, demi Yasmeen, duit boleh diusahakan... ada sapa-sapa nak pakai part-time worker? Kerja-kerja biasa aje boleh la utk weekend.. ikut kelayakan makcik aje... kalau ada, calling-calling lah yer? :D

 

No comments:

Post a Comment