Saturday, June 18, 2011

Demam Aaron Mustapha Aziz (Drama Nora Elena)

OMG! satu ofis Giler Kentang sama Aaron.. Time ni gua tgh kusyuk nak dengar apa yang Aaron cakapkan. Tapi failed la.. sangkut-sangkut, sudahnya gua tak paham.. so, just baca jwpan Aaron kat chatbox tu je. :P
Masa gua update FB, gua ternampak status Twit Aaron, katanya dia akan LiveChat @TV3 online.. Apalagi kami rakan-rakan seperjuangan taknak lepaskan peluang untuk beramah mesra dengan Aaron.. setengah jam sebelum chat bermula.. chat room tu dah packed dengan "kipas-kipas" si Aaron Aziz ni!

Kawan gua dua orang tu (sue & izan) jugak tak lepaskan peluang create akaun kat chat room tu.. ahaha.. elok je diorang 'post'... hilang ntah kemana 'post' mereka tadi.. dek akibat terlalu banyak posting masuk...sampaikan PC kitorg berbunyik-bunyik macam nak meletop kekdahnya!

Pukul 3.00pm , waktu untuk Aaron On Air ... apalagi bertambah-tambahlah fans yang masuk.. sampaikan Aaron terpaksa minta peminat slowdown, sebab dia sendiri pun tak sempat nak baca semua soalan-soalan fans.

Last yang gua sempat telek... ada lebih dari 2300++ viewers yang online..
Giler sewelkan?!!! memang tak terlayan la Aaron di buatnya. 
Sesi bersama AA ni adalah selama sejam..

HAHAHA.. memang AA Fever la!! Tahun ni gua rasa Aaron boleh menang ABP!  
Good Job bro!

2 comments: