Tuesday, April 19, 2011

BIL AIR

tengah sedap tidor, dlm pkl 4am yasmeen bangun beralih tempat... dan-dan tu jgk aku terdengar bunyik yg tak best... jeng...jeng...jeng... aku pun bangun lantas menuju ke bilik air ..... pintu bilik air ku kuak....



cehhh! rupa-rupa air paip terbukak, ni mesti masa farah masuk buang air kecil sebelum tidor malam tadi... 
haiii... berapa la agaknya BIL AIR bulan ni... ??? ummi potong duit belanja farah minggu ni... boleh? nak marah pun, bukannya farah dengar... tgh sedap tido minah tu....
4 jam air mengalir tanpa henti, dah la tu...besar gak dia bukak pili air tu.... 
Malam ni, puasa mandi la korang-korang yer... akakakakak
 

2 comments:

  1. aku penah kena gak..kalau slalu bil free..tapi ari tu aku kene RM29+++..gara2 laki aku lupa nak tutup paip air..masa tu dia asyik kuar masuk toilet..kene CB..kikiki

    ReplyDelete
  2. hehehe.. kesian CB, dia disalahkan :D

    ReplyDelete